Twórcy programu Pokemon Go ogłosili niedawno, że legendarne Pokemony zostaną umieszczone w grze, aby gracze mogli je złapać. Istnieje jednak kilka wymagań, aby złapać ten legendarny typ Pokemonów, np. branie udziału w Rajdach. Zapoznaj się z naszym najnowszym poradnikiem,  dzięki któremu dowiesz się  jak zebrać legendarne Pokemony – Lugia i Articuno.

Poradnik Pokemon Go jak złapać Lugie i Articuno?

Jak wspomniano, musisz wziąć udział w Rajdzie. Rajdy stały się dostępne w ramach nowej aktualizacji naszej ukochanej aplikacji. Zasadniczo, Rajdy te są losowe, aby gracze musieli współpracować, aby pokonać Bossa Rajdu.

Każdy boss może być inny  w zależności od poziomu, maksymalny poziom wynosi 5, na przykład Boss poziomu 5 będzie legendarny.

Jak złapać Lugia i Articuno

Wszyscy gracze potrzebują przejść 5 poziomów siłowni Rajdu. Na każdym poziomie, gracze mają pięć minut na pokonanie Bossa rajdu, w tym przypadku legendarnych Bossów Rajdów Lugii i Articuno.

Ci Bossowie będą niezmiernie trudni, więc najlepiej, jeżeli przygotujesz najmocniejsze Pokemony z Twojej kolekcji. Najlepszym sposobem na złapanie jednego z tych bossów jest użycie Złotej Jagody, które zdobyłeś podczas tej bitwy przed bossem.

Z zaledwie pięciomaPokeballami, które pozwalają uchwycić legendarne Pokemon, będziesz chciał użyć jak najwięcej Złotych Jagód. Trochę szczęścia i pracy zespołowej, wystarczy aby zdobyć Lugię lub Articuno.

Polecane powerbanki do Pokemon GO

Poradnik Pokemon Go jak złapać Lugia i Articuno?