W tym artykule przybliżymy Wam czym są gymy, drużyny oraz jak skutecznie walczyć, aby zwyciężać.

Pokemon Gym i wybór drużyny

Tak szybko, jak tylko osiągniesz piąty poziom, znajdź na mapie najbliższy gym i udaj się do niego.

W pierwszej kolejności zostaniesz poproszony o dołączenie do jednego z trzech zespołów. Przed podjęciem tej decyzji należy się zastanowić, ponieważ nie ma od niej odwrotu, raz wybranej drużyny nie da się zmienić. Po wybraniu drużyny możesz trenować w przyjaznych siłowniach, albo próbować przejąć kontrolę nad gymami przeciwnej drużyny. Jeśli siłowa jest neutralna możesz ją śmiało przejąć.

Gymy mają podobonie jak trenerzy swoje poziomy, które wynikają z ilości prestiżu. Punkty te otrzymywane są za zwycięstwa, a tracone z powodu porażek, im wyższy poziom, tym więcej trenerów może bronić danego gyma. Każdy z gymów może maksymalnie pomieścić do 10 pokemonów.

Po wygranym pojedynku z obrońcą gym jej prestiż ulega zmniejszeniu. Jeśli punkty te spadną do zera, trener z innego zespołu może zająć to miejsce.

Za każdy dzień w którym twój pokemon broni siłowi możesz się ubiegać o bonus w postaci darmowego Stardusta oraz Pokecoinsów. Nagroda ta pojawia się raz na 20 godzin.

Jak walczyć pokemonami?

pokemon go walka

Przed walką warto jest przeprowadzić mały rekonesans z kim i czym będzie się miało do czynienia. Klikając na siłownie możesz się dowiedzieć ile trenerów jej broni, który mają poziom oraz jakie pokemony się w niej znajdują.

Możesz walczyć maksymalnie sześcioma pokemona, aby zwyciężyć musisz pokonać wszystkich trenerów broniących siłownię.

Pokemony dysponują dwoma rodzajami ataku – podstawowym / szybkim oraz specjalnym / ładowalnym.

Aby zaatakować wroga za pomocą podstawowego ataku wystarczy dotknąć pokemona. Za pomocą ataków szybkich jest ładowany atak specjalny.

Gdy będzie on gotowy należy przytrzymać palec na pokemonie, a wtedy uruchomimy bardziej widowiskowy atak.

Należy pamiętać o tym, że nie wystarczy tylko atakować wroga najszybciej jak to możliwe, lecz trzeba także robić uniki. Aby zrobić unik przesuń się w lewo lub w prawo.

Na ten moment walka jest możliwa jedynie w gymach.

Polecane powerbanki do Pokemon GO

Poradnik Pokemon GO – gymy, drużyny i walki pokemonów
5 (100%) 1 vote
przekierowanie do strony morele.net