Żniwiarz jest śmiertelnym zabójcą, który może poruszać się jak duch przez pole walki. Jest on najbardziej skuteczny w zwarciu, gdzie może użyć swoich zdolności ruchowych, aby zbliżyć się szybko do wrażliwych celów.

Informacje ogólne

ŻniwiarzImię: Nieznane
Wiek: Nieznany
Rola: Atak
Trudność: Jedna gwiazdka
Zajęcie: Najemnik
Baza operacyjna: Nieznana
Przynależność: Nieznana

 

 

 

Żniwiarz jest jedną z najgroźniejszych i śmiercionośnych postaci w Overwatch. Działa szybko i najlepiej sprawdza się przechodząc od celu do celu, a w szczególności na bohaterach z niskim poziomem zdrowia.

Silny przeciwko: Winston, Mei, Reinhardt, Wieprzu, Bastion
Słaby przeciwko: McCree, Fara

Mocne strony

  • Wysokie obrażenia na krótkim dystansie
  • Świetnie kontruje tanków
  • Wyższe niż przeciętne punkty zdrowia
  • Mocna zdolność ostateczna, która może wyeliminować cały zespół
  • Skuteczny podczas Ataku jak i Obrony

Słabe strony

  • Bardzo niskie obrażenia na średnim i krótkim dystansie
  • Duży model postaci i niska prędkość poruszania sprawiają, że Żniwiarz jest łatwym celem
  • Ostateczną zdolność jest łatwo wyłączyć

Strategia

Żniwiarz jest bohaterem ofensywnym, który przoduje w wyjmowania pojedynczych celów w bliskiej odległości. Ponieważ jego strzelby strzelają rozbryzgowo, to najłatwiej jest ustrzelić postacie o dużym modelu. Dlatego też nadaje on się idealnie na Reinhardt czy Winstona, ale z kolei radzi sobie gorzej z smukłymi postaciami, jak Smuga czy Trupia Wdowa. W przypadku tych dwóch ostatnich bohaterów, Żniwiarz powinnien zbliżyć się najbliżej, jak to jest tylko możliwe.

Postać ta zaprojektowana jest tak, aby atakować ukradkiem. Jego obrażenia na średnim i dalekim dystansie są bardzo przeciętne, co sprawia, że walk ana otwartym terenie nie jest najrozsądniejszym posunięciem. Zamiast tego należy skorzystać z umiejętności Krok w Cień i wycofać się z głównej bitwy. Za pomocą tej zdolności Żniwiarz jest się w stanie dostać w miejsca niedostępne, a tym samym z łatwością eliminować snajperów.

Umiejętności

Piekielne strzelby

Piekielne strzelby

Żniwiarz rozrywa wrogów przy pomocy dwóch strzelb.

Klawisz: Lewy Przycisk Myszki

Postać upiora

Postać upiora

Żniwiarz staje się cieniem na krótki okres czasu i w tej formie może przenikać przez wrogów i nie ponosi żadnych obrażeń. Nie może także strzelać i korzystać z innych zdolności.

Klawisz: Shift

Krok w cień

Krok w cień

Po zaznaczeniu celu, Żniwiarz znika i pojawia się w wcześniej wyznaczonym miejscu.

Klawisz: E

Wirująca śmierć

Wirująca śmierć

Żniwiarz szybko opróżnia magazynki Piekielnych Strzelb, a przy tym zadaje obrażenia wszystkich pobliskim przeciwnikom.

Klawisz: Q

Polecane klawiatury do Overwatch

Overwatch – Poradnik bohaterów: Żniwiarz (Reaper)
5 (100%) 2 votes
przekierowanie do strony morele.net