Spis treści
Winston jest postacią należącą do klasy Tank. Duże obrażenia, wysoka żywotność i świetna mobilność czynią z niego maszynę do rozbijania linii obrony przeciwnika.
Winston Informacje ogólne
- Imię: Winston
- Wiek: 29 lat
- Rola: Tank
- Trudność: Dwie gwiazdki
- Zajęcie: Naukowiec, awanturnik
- Baza operacyjna: Kolonia księżycowa „Horyzont”
- Przynależność: Były agent Overwatch
Silna przeciwko: Symmetra, Trupia Wdowa
Słaba przeciwko: Zenyatta, Żniwiarz, McCree
Winston mocne i słabe strony
Mocne strony
- Mobilność
- Świetny w starciach na małym obszarze
- Potężne ultimate rozbijające szeregi wroga
Słabe strony
- Najgorszy zasięg spośród wszystkich postaci
- Łatwy cel na dużym dystansie
Winston Strategia
Winston jest postacią należącą do klasy Tank. Jak przystało na ten typ bohatera ma on sporą ilość punktów życia, umiejętności potrafiące ochronić towarzyszy broni i dość dobrą mobilność. Niestety przypłaca to kosztem zasięgu, który jest bardzo mały. Poruszanie się Winstonem po otwartych przestrzeniach zapewne będzie skutkowało zgonem, gdyż Winston nie jest wstanie odpowiedzieć na ataki dystansowe.
Podstawową umiejętnością jest wystrzelenie wiązki elektrycznej rażącej przeciwników w obszarze stożka o wymiarach 8m x 6 m. Broń świetnie sprawdzi się do uprzykrzania życia zbitych formacji wrogów. Ze względu na niskie obrażenia nie jest ona wystarczająco skuteczna, aby powalić kilku przeciwników w krótkim czasie.
Kolejną umiejętnością jest skok przy pomocy Plecaka Odrzutowego. Winston wznosi się w przestworza, a przy lądowaniu zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom oraz ogłusza ich. Umiejętność świetnie sprawdza się w inicjowaniu starć, atakowaniu z zaskoczenia i przedostawaniu się w atrakcyjne i niedostępne miejsca. Przydatna również przy odwrocie. Korzystając z umiejętności celuj w pojedynczą postać, aby zadać jej większe obrażenia. Nie warto bezsensownie skakać w grupę wrogich jednostek, ponieważ często skończy się to śmiercią.
Ochronną umiejętnością Winstona jest Emiter Osłony, który rzucony na ziemie wytwarza pole ochronne do momentu zniszczenia (nie dłużej niż 6 s). Świetne narzędzie do ochrony sojuszników i blokada umożliwiająca ucieczkę z pola bitwy. Ciekawą właściwością jest to, że barierę można rzucić na przeciwnika uniemożliwiając mu chwilowe zadawanie obrażeń. Osłona może na przykład zablokować ultimate D.Vy.
Ultimate Winstona to Pierwotny Szał. Jak sama nazwa wskazuje, małpa w amoku szarżuje na wrogie jednostki wymachując przy tym łapami. Każde uderzenie zadaje obrażenia i odpycha przeciwników. Podczas trwania czaru Winston uzyskuje premię do punktów zdrowia i ma wtedy 1000 HP. Zdolność trwa 10 sekund. Umiejętność świetnie sprawdza się do rozbijania szeregów wroga wprowadzając jednocześnie spore zamieszanie na polu bitwy. Warto castować ultimate w momencie, gdy brakuje nam zdrowia, co pozwoli na dłuższy udział w starciu.
Winston Umiejętności
Działo Tesli
Winston razi prądem znajdujących się w pobliżu wrogów. Wyładowanie trwa do momentu zwolnienia spustu.
Klawisz: Lewy Przycisk Myszy
Plecak Odrzutowy
Winston wznosi się w powietrze, a przy lądowaniu zadaje obrażenia i ogłusza wrogów.
Klawisz: Shift
Emiter Osłony
Winston tworzy pole siłowe w kształcie sfery, która pochłania wrogie obrażenia. Bariera ma charakter stacjonarny.
Klawisz: E
Pierwotny Szał
Winston natychmiastowo otrzymuje 1000 punktów zdrowia, a ataki wręcz zadają większe obrażenia. Podczas trwania efektu może on tylko korzystać z Plecaka Odrzutowego i wykonywać ataki w zwarciu.
Klawisz: Q