Dzięki unikalnym zdolnością poruszania i kontrolowania czasu, Smuga pojawia się w każdym zakątku mapy. Należy jednak pamiętać, że nie przez przypadek jest ona tak mobilna, inaczej łatwo byłoby nią zginąć, gdyż jest bardzo krucha.

Informacje ogólne

Smuga poradnikImię: Lena Oxton
Wiek: 26 lat
Rola: Atak
Trudność: Dwie gwiazdki
Zajęcie: Awanturniczka
Baza operacyjna: Londyn, Wielka Brytania
Przynależność: była agentka Overwatch

 

 

 

Jest to jedna z najbardziej unikalnych postaci Overwatch. Szybka i zwinna, czego brakuje jej w wytrzymałości nadrabia prędkością. Trzymając się w bezustannym ruchu zawsze będziesz miał przewagę nad wrogiem.

Mocne strony

  • Wysoka mobilność dzięki Mignięciu i Powrotowi
  • Duże obrażenia na krótkim dystansie
  • Najlepszy bohater do kontrolowania mapy
  • Użyteczna zarówno w Obronie, jak i Ataku

Słabe strony

  • Bardzo krucha
  • Słabe obrażenia na średnim i długim dystansie

Strategia

Smuga jest niezwykle mobilnym bohaterem w Overwatch. Jej sztandarowe skille Mignięciu oraz Powrót sprawiają, że może uczestniczyć w walce praktycznie bez przerwy. Wraz z Genji tworzą zgrany duet, który będzie siał śmierć na tyłach wroga. Jej niesamowita mobilność sprawia, że zakradanie się za obronę przeciwnika jest bułką z masłem, a Bomba Pulsacyjna zabije nawet najtwardszych tanków zanim oni się zorientują.

Oprócz krótkiego zasięgu Bomby Pulsacyjnej cierpi na niedobór zdrowia, ponieważ 150 punktów nie jest dużą liczbą. Niskim poziom zdrowia, w połączeniu z jej skłonnością do przebywania w środku akcji czyni ją bardzo podatną na umieranie. Podczas grania Smugą należy być wysoce ostrożnym, gdyż często jest się krok od śmierci.

Atakowanie wroga z flanki i zaskoczenia, to jest cel który powinien nam przyświecać podczas grania Smugą. Ze względu na słabą przeżywalność należy bez przerwy szukać sytuacji, gdzie tu można zaatakować wroga lub jak go zajść.

Połączenie Pulsacyjnej Bomby z Mignięciem potrafi siać spustoszenie w środku zespołu przeciwnika, dając niewiele czas na reakcję.

Umiejętności

Pistolety Pulsacyjne

Pistolety Pulsacyjne

Podstawowy atak Smugi, strzela ona z dwóch pistoletów.

Klawisz: Lewy Przycisk Myszki

Mignięcie

Mignięcie

Smuga przemieszcza się poziomo w kierunku, w jakim się aktualnie porusza i następnie pojawia się kilka metrów dalej. Można zgromadzić maksymalnie do trzech tego typu ładunków. Generują się one, co kilka sekund.

Klawisz: Shift

Powrót

Powrót

Smuga wykonuje przeskok w niedaleką przyszłość, co jednocześnie sprawia, że przywraca się jej życie i amunicja do stanu przed teleportacją.

Klawisz: E

Bomba Pulsacyjna

Bomba Pulsacyjna

Bomba, która puszcza Smuga może przylec do dowolnej powierzchni i mogą to być również wrogowie. Po chwili bomba wybucha, a tym samym zadaje znaczne obrażenia wszystkim, którzy znajdują się w polu rażenia ładunku.

Klawisz: Q

Polecane myszki dla graczy

Overwatch – Poradnik bohaterów: Smuga (Tracer)
5 (100%) 2 votes
przekierowanie do strony morele.net