W tym poradniku przyjrzymy się bliżej niestrudzonemu poszukiwaczu nagród McCree. Weźmiemy pod lupę jego mocne, jak i również słabe strony oraz przedstawimy rekomendowaną strategie gry dla tej postaci.

Mocne strony

Najsilniejszy bohater jeśli chodzi o bardzo krótki dystans.
Może zadawać wysokie obrażenia na wszystkich odległościach z dużą dokładnością.
Bardzo efektywny przeciwko tankom.
Przydatny podczas ataku i obrony.

Słabe strony

Niska mobilność, brak mechanizmu ucieczki.
Nie jest samowystarczalny.
Wyjątkowo bezbronny jeśli Granat Błyskowy nie jest dostępny lub jeśli nie trafimy.
Bardzo podatny na ataki podczas używania Zabójczej Broni, która jest łatwa w uniknięciu.

Strategia

McCree jest mistrzem jeśli chodzi o walkę na krótkim dystansie. Wynika, to głównej z kombinacji jego Granata Błyskowego i serii, która można posłać za pomocą Rozjemcy. Poza tym, McCree może wykonać Przewrót Bojowy, w którym to w błyskawiczny sposób przeładowuje rewolwer, a tym samym pozwala na „dobicie” wroga w sytuacji, gdy pierwsza salwa sześciu pocisków okazała się zbyt słaba.

Poza tym, McCree jest w stanie zadawać wysokie obrażenia na średnim dystansie, a przy tym jest bardzo skuteczny na długim dystansie (pomimo faktu, że jego pociski zadają zmniejszone obrażenia).

Twoją rolą jako McCree są potyczki w bliskim dystansie, bo wtedy jesteś najbardziej skuteczny i z łatwością pozbędziesz się wroga. Należy też starać się ukrywać za wszelkimi obiektami, aby z zaskoczenia zaatakować wrogów, co pozwala na rzucenie Granatu Błyskowego, a tym samym zwiększenie drastycznie szans na eliminacje wrogów.

Bierz pod uwagę niską mobilność, nie warto jest zachodzić cały zespół od tyłu, ponieważ łatwo jest nas wyeliminować. Warto jest trzymać się wśród współtowarzyszy. Dzięki czemu nawet jeśli coś pójdzie niezgodnie z planem, to będziemy mogli liczyć na wsparcie drużyny.

Jeśli walka na bliskich odległościach nie jest możliwa, można wtedy próbować zadać obrażenia na średnim, jak również dalekim dystansie. Można tak działać, lecz należy pamiętać, że Twoim celem jest zbliżenie się do wroga, gdyż wtedy nasze szanse na zabójstwo znacznie wzrastają.

Overwatch McCree poradnik

Umiejętności

Rozjemca / Peacekeeper

Rozjemca

Jest to podstawowy atak McCree. Rewolwer ma 6 pocisków za pomocą LPM strzelamy pojedynczo, a przez naciśnięcie PPM strzelamy całą serią.

Klawisz: LPM / PPM

Przewrót bojowy / Combat Roll

Przewrót bojowy

McCree wykonuje obrót w kierunku, w którym się porusza. Przy czym podczas obrotu przeładowuje rewolwer, szczególne użyteczna umiejętność podczas ucieczki lub chęci szybkiego przeładowania.

Klawisz: Shift

Granat błyskowy / Flashbang

Granat błyskowy

Za jego pomocą ogłuszamy przeciwnika na sekundę. Warto jest pamiętać, że to umiejętność krótkiego dystansu i nie poleca się rzucać granatu pod nogi, bo można się samemu oślepić.

Klawisz: E

Zabójcza broń / Deadeye

Zabójcza broń

Stojąc w bezruchu McCree oznacza wszystkich przeciwników w polu widzenia, by potem zabić ich jednym strzałem, celować można przez 10 sekund.

Klawisz: Q

Polecane myszki do Overwatch

Overwatch – Poradnik bohaterów: McCree
5 (100%) 2 votes