Fare można w szczególności polecić początkującym graczom, ponieważ jej broń jest dość prosta w obsłudze, a przy tym wyposażona jest w umiejętności ucieczki, więc nawet jak popełnimy błąd, to będziemy się w stanie wycofać.

Informacje ogólne

FaraImię: Fareeha Amari
Wiek: 32 lata
Rola: Atak
Trudność: Jedna gwiazdka
Zajęcia: Szefowa ochrony
Baza operacyjna: Giza, Egipt
Przynależność: Helix Scurity International

 

 

 

Fara należy do wszechstronnych i mobilnych ofensywnych bohaterów. Możliwość lotu sprawiają, że łatwo jest nią uciec, oraz daje doskonałą przewagę nad wrogiem na otwartych przestrzeniach. Jej ostateczna zdolność ostrzału pozwala zadać duże obszarowe obrażenia na rywali, którzy znajdują się pod nią.

Silna przeciwko: Torbjorn, Mei, Hanzo, Zaria
Słaba przeciwko: Zenyatta, Trupia Wdowa, McCree, Żołnierz 76

Mocne strony

  • Duże obrażenia na daleką odległość
  • Wybuchające rakiety odpychają wrogów, co jest uciążliwe dla wrogów
  • Umiejętność latania sprawia, że staje się odporna na wielu bohaterów
  • Skuteczna zarówno w Ataku i Obronie

Słabe strony

  • Rakiety wymagają precyzyjnego celowania
  • Bardzo podatna na obrażenia podczas lotu
  • Korzystanie z Salw sprawią ją jeszcze bardziej podatną na obrażenia

Strategia

Fara zalicza się do bohaterów ofensywnych, której Wyrzutnia Rakiet należy do niezwykle destrukcyjnych ze względu na wysokie obrażenia, przy czym po wybuchu odpychają one wrogów. Sama broń podstawowa sprawia, że bohatera jest bardzo niebezpieczna i należy jej się obawiać.

Jednak największą siła przychodzi wraz z użyciem Skoku Odrzutowego, który sprawia, że postać ma ogromne pole widzenia i tym samym z łatwością bombardować wrogów swoimi rakietami, a przy tym stając się odporną na dużą liczbę bohaterów (Smuga, Żniwiarz, Symmetria, Winston, Reinhardt oraz Złomiarza), którzy to nie są w stanie zadać znaczących obrażeń, gdy Fara jest w powietrzu.

Grając nią do twoich celów należy zadawanie największych szkód innemu zespołowi, jak jest to tylko możliwe. Twoim preferowanym celem są wrogowie, którzy znajdują się blisko siebie, aby zadać im obszarowe obrażenia za pomocą rakiet.

Przed rozpoczęciem ataku należy się upewnić, czy będziemy się w stanie utrzymać w powietrzu bezpieczni. Dlatego jeżeli widzisz gdzieś w okolicy Trupią Wdowę czy Hanzo, lepiej będzie żebyś się nie wznosił w tym czasie w powietrze. Trzeba także pamiętać, że Fara nie tylko w powietrzu, ale także na ziemi jest bardzo niebezpieczna.

Za pomocą Salwy jesteśmy w stanie zadać ekstremalną ilość obrażeń obszarowych w krótkim czasie. Za pomocą tej umiejętności jesteśmy w stanie wyeliminować cały zespół. Jest to skill, którego nie powinniśmy się wahać użyć niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z pełną grupą wrogów, czy zaledwie kilkoma.

Umiejętności

Wyrzutnia rakiet / Rocket Launcher

Wyrzutnia rakiet

Podstawowa bronią Fary są rakiety, które zadają znaczące obrażenia na dużym obszarze.

Klawisz: Lewy Przycisk Myszki

Skok odrzutowy / Jump Jet

Skok odrzutowy

Napędzany przez silniki odrzutowe skafander sprawiają, że Fara wznosi się wysoko w powietrze.

Klawisz: Shift

Przytłaczający strzał / Concussive Blast

Przytłaczający strzał

Uruchamia rakiety z nadgarstka, które odrzucają wrogów w momencie trafienia.

Klawisz: E

Salwa / Barrage

Salwa

Kieruje ciągłą salwę wielu rakiet w celu zniszczenia wielu wrogów.

Klawisz: Q

Polecane myszki do Overwatch

Overwatch – Poradnik bohaterów: Fara (Pharah)
5 (100%) 2 votes