Bastion jest bohaterem, który może przybrać dwie formy. W pierwszej z nich może się poruszyć, lecz bardzo powoli, a wyposażony jest w karabin maszynowy. W drugiej rozstawia się jak typowa wieżyczka i nie jest całkowicie nieruchomy i nadaje się idealnie do tworzenia ognia zaporowego. Obie wersje są wyjątkowe na swój sposób i mogą być skuteczne w zależności od sytuacji na polu walki.

Informacje ogólne

Bastion
Imię: Automaton Oblężniczy Laboratorium TSS E54 Bastion
Wiek: 30 lat
Rola: Defensywa
Trudność: –
Zajęcie: Automaton BOjowy
Baza operacyjna: Nieznana
Przynależność: Brak

 

Postać Bastiona została tak zaprojektowana, że nadaje się o znacznie bardziej do obrony niż do ataku. Jest on najsilniejszy kiedy może na spokojnie zająć miejsce w chronionym punkcie i czekać na wrogów, którzy sami przyjdą do niego.

Mocne strony

  • Najwyższy współczynnik obrażeń na minutę oraz największy magazynek, który pozwala mu eliminować cały zespół w mig
  • Dzięki Samonaprawie może przebyć dość długo na linii
  • Mocna umiejętność ostateczna, która pozwala na zadawanie dużych obrażeń obszarowych

Słabe strony

  • Jest nieruchomy, gdy chcemy zadawać wysokie obrażenia w Konfiguracji: Czołgu
  • Brak umiejętność pomagających w ucieczce oraz duży model postaci, czyni go bardzo łatwym celem dla przeciwnika

Strategia

Bastion jest bohaterem defensywnym w Overwatch o bardzo nietypowej budowie, gdyż może on przybierać dwie różne formy. W pierwszej z nich zadanie niskie obrażenia, ale może się poruszać, a w drugiej jest nieruchomy, lecz z kolei zadaje spore szkody.

W Konfiguracji: Wartownik, Bastion staje się bohaterem którego przeciwnicy zaczynają się obawiać. W poniżej dwóch sekund jest w stanie opróżnić pełny pasek zdrowia, a przy tym zachować sporą część amunicji w magazynku. Tak naprawdę jego Gatling jest w stanie wyeliminować cały przeciwny zespół bez konieczności przeładowania, przez co jest tak popularny.

Ze względu, że w tym trybie nie możemy się poruszać, czyni to z Bastiona wymarzony cel dla drużyny przeciwnej, która na wszelkie sposoby będzie nas próbować wyeliminować. Bez żadnego wsparcia ze strony sojuszników możemy bardzo często ginąć.

Jak więc grać Bastionem? Jeżeli przeciwna drużyna jest należycie wyposażona i jest w stanie bardzo szybko eliminować, to lepiej jest przełączyć się na mniej wyspecjalizowanego bohatera, bo sami nie będziemy w stanie praktycznie nic zrobić. Jeżeli jednak jesteś uparty i chcesz grać Bastionem mimo wszystko, albo wróg nie jest zgrany, to współpracuj z swoim zespołem, aby mieć jego wsparcie oraz ochronę, jak również w Konfiguracji: Wartownika obstawiaj kluczowe obszary mapy.

Umiejętności

Konfiguracja: Zwiad / Configuration: Recon

Konfiguracja Zwiad

W tym trybie Bastion jest w pełni mobilny, wyposażony w pistolet maszynowy, który jest najskuteczniejszy na średnim zasięgu.

Klawisz: LPM

Konfiguracja: Wartownik / Configuration: Sentry

Konfiguracja Wartownik

W trybie Wartownika Bastion staje się stacjonarną potęgą z pistoletem Gatling zasypuje wrogów gradem kul. Zadaje katastrofalne obrażenia na krótkim i średnim dystansie.

Klawisz: LPM

Rekonfiguracja / Reconfigure

Rekonfiguracja

Bastion przekształca się pomiędzy dwoma podstawowymi trybami walki, aby dostosować się do panujących warunków.

Klawisz: Shift

Samonaprawa / Self-Repair

Samonaprawa

Bastion przywraca sobie cały pasek zdrowia. Podczas naprawy nie może się poruszać oraz prowadzić ostrzału.

Klawisz: E

Konfiguracja: Czołg / Configuration: Tank

Konfiguracja Czołg

W trybie Czołgu, Bastion wypuszcza gąsienice oraz potężne działko dalkiego zasięgu. Jego wybuchowe pociski zadają obrażenia obszarowe, a w samym trybie Bastion może pozostać przez ograniczony czas.

Klaiwsz: Q

Polecane myszki do Overwatch

Overwatch – Poradnik bohaterów: Bastion
5 (100%) 1 vote
przekierowanie do strony morele.net