For Honor to zyskująca na popularności sieciowa gra RPG. Za tytuł odpowiedzialne jest studio Ubisoft Montreal. Rozgrywka opiera się na walkach wikingów, samurajów oraz rycerzy. System walki oraz tryby rozgrywki wymagają od gracza taktycznego zacięcia. W tekście podpowiadamy, jak grać w For Honor.

System walki For Honor

System walki w grze jest nieco odmienny od tych, do których przyzwyczaiły nas inne pozycje RPG utrzymane w podobnym stylu. Walka opiera się na trzech zajmowanych przez wojownika pozach. Oręż może być trzymany nad głową, po lewej lub po prawej stronie. Możemy uderzać mocnymi i lekkimi atakami, a także parować ciosy.
Parowanie odbywa się w nieco inny sposób, przypominający grę w papier, kamień, nożyce. Aby sparować cios wychodzący z prawej strony, nasza broń musi znaleźć się po stronie lewej. Możemy również korzystać z przełamywania bloku oraz wykorzystywać otoczenie do przedwczesnego zakończenia potyczki. Gra umożliwia zrzucenie przeciwnika z klifu lub skarpy, a także wykonywanie uników.

Potyczki w For Honor

Gra rozpoczyna się stanięciem naprzeciw siebie grupy wrogich oddziałów składających się z kilkudziesięciu wojów sterowanych przez sztuczną inteligencję lub innych graczy. Nadrzędnym celem zabawy, który warunkuje zwycięstwo, jest zbieranie punktów. Po uzbieraniu 1000 punktów drużyna zwycięża. Punkty dostaje się za przejmowanie punktów na mapie oraz likwidowanie przeciwników.

Stawiamy na zabawę drużynową

Strategiczna rozgrywka i planowanie, a także elementy zabawy drużynowej połączone z potyczkami jeden na jeden powodują, że wobec gry nie sposób przejść obojętnie. For Honor poważnie namiesza wśród sieciowych gier RPG.

Poza trybem multiplayer gra posiada również rozbudowaną kampanię singleplayer. For Honor oferuje aż sześć trybów rozgrywki: 1 vs 1, 2 vs 2 i Dominion, czyli wariację trybu dominacji.
Zadaniem twórców było możliwie najwierniejsze odwzorowanie realiów i stylów walki wikingów, samurajów i rycerzy.

Ranking laptopów do For Honor

Poradnik For Honor jak grać, na co uważać?
5 (100%) 1 vote